Att avreagera sig

Egentligen borde rubriken lyda "Att (INTE KUNNA) avreagera sig". För det är precis vad jag inte kan. Jag brukar avreagera mig på Sheida, slänger allt över henne och hon står där som min klippa och ler tillbaka och håller alltid med. Skönt att ha en sån vän ♥ Hampus brukar också få stå ut med mycket, men han blir mest arg (inte på mig, på det jag avreagerar mig på) och lackar han med och säger vad han tycker om saken. Det är min karl det!


På torsdag är det Karma-dagen. En ny högtid som Sheida skapat. Hon kommer säkert skriva och berätta mer om den. Presenter ska delas ut (givetvis bara till de som är värda att kallas karma-anhängare), och jag tror jag vet vad jag ska ge henne!

Kommentarer
Postat av: erik!!!!!!

hur blir man en karma-anhängare? är det någon ritman måste göra eller?? :D

2008-03-11 @ 11:19:54
URL: http://skotskarutor.blogg.se
Postat av: Ida

Jag är inte kompetent nog för att svara på den frågan, du får vända dig till "The Godmother" - Sheida ;)

2008-03-12 @ 15:54:48
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0