Godmorgon sötnosar

En ny dag har grytt!
Känns inte bra attgå upp såhär tidigt, det känns omänskligt.


Det känns som att jag precis gått och lagt mig! Vilket det också ligger lite sanning i. Världen borde vakna liite senare, ge mig några timmar. Nu har jag i alla fall fått min väckning och jag litter och tittar mig omkring i rummet. Mycket att göra idag, lite för mycket för att det ska kännas okej. Haha känner mig som en surpuppa på morgonarna, alltid.

Det finns ju positiva saker också...
Om bara några timmar är det lov, mitt sista påsklov. Kämpigt.

image979

Kommentarer
Postat av: In The spotlight

Tack för en bra blogg!

Kolla gärna in på min internetbutik för unika kläder du inte hittar på Sveriges marknad, just nu har vi rabatt på jackor och i början av nästa vecka kommer många nya fina tunikor och skjortor in i butiken.

Glad påsk!
Mvh Madeleine

2008-03-20 @ 09:44:57
Postat av: Ida

Madeleine: Ja varsågod då..

2008-03-20 @ 13:48:03
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0