I work hard.

Nu ska jag plåga mig själv med läxor hela kvällen. MÅSTE bli klar nu. Ska inte smita - egentligen var planen att tillbringa kvällen med Hampus och ha det jävligt bra. Men mitt förnuft tog mig tillfånga och satte mig framför datorn med flera TUNGA arbeten att göra.

Önska mig lycka till!

Jag som så hemskt gärna ville vara med Hampus, bara sova bort hela kvällen i hans famn. Dricka te och sova lite till. Det är DET jag vill. Men man kan ju inte alltid få sin vilja igenom, är jag rädd.

image910

Snart är det dags för studenten dock, å då blire Grekland!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

när ska du till grekland o me vem :)?

2008-03-14 @ 09:17:36
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Jag funderar på att åka så fort so möjligt och sedan spendera hela sommaren där, jobba och sen ta ledigt om några kommer ner och hälsar på ^^

2008-03-14 @ 10:47:16
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0