What a wonderful world.

Kom precis hem från stan! Blev senare än väntat.

Vi gick först runt och tittade i lite affärer, jag fick ett armband av Hampus som är superfint. ♥ Sen var det dags för middag så vi gick till Pizza Hut, och där möttes vi av spydig personal - vi lackade i vår tystnad (lämnade ingen dricks för de sööööög). Vi åt, och satt och mobbade människorna runt omkring oss, haha!

Mätta men dessvärre ICKE belåtna tack vare fitt-personalen gick vi och tittade vilka filmer som visades på bion. Jag var snabb på att tvinga Hampus se Vantage Point eftersom Andrea rekommenderat den. DEN VAR BÄST! Jag satt och grät stundtals genom hela filmen. Fattar inte hur blödig jag är ibland asså, i alla fall - se den!

Nä, dags för duschen.

Kommentarer
Postat av: Petter

Spydig personal borde sättas på en buss till Norge!

2008-03-05 @ 16:35:03
URL: http://sandstrom.blogg.se
Postat av: Ida

Petter: Det säger du till en kvarts norsk? Du lever farligt ;) Haha

2008-03-06 @ 11:58:03
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0