Godnatt min lilla prinsessa

- Vill du inte komma förbi lite snabbt på en kopp varm choklad med grädde och lite värme under täcket innan du går hem? Du får låna en cykel så du kommer hem snabbare.

VEM tackar nej till detta? Hampus förstås.

Jag vet inte vad ni tycker, men enligt mig är det ett killer-erbjudande, något man INTE tackar nej till för en sådan fjuttig anledning som "jag behöver sova". Sova kan man göra när man är död! Låt kärleken segra för tusan. Att han just i detta nu skickade världens gulligste sms väger väl upp det hela en aning, han spelar sina kort väl, den mannen.


Kommentarer
Postat av: sheida

elelr så kan han sova hos dig! duuh!
och cykeln som han "lånar" är väl hans mammas?
muhaha ida du är ett sånt retard

2008-05-21 @ 13:12:02
URL: http://sheidas.blogg.se
Postat av: Ida

sheida: nej, för han har praktik och måste upp klockan sex + att han inte hade byggkläder hos mig. Och NEJ cykeln är min brors, sorry sheida men nu hade du inte mkt att komma med ;)

2008-05-21 @ 14:28:14
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0