Lilla Punni

Guldmedalj är vad han förtjänar. Istället ger jag honom te och ananas. Hampus har hjälpt mig med moppen, sånt otekniska tjejer med brist på tålamod inte klarar av (fliken jag befinner mig i). Jag sitter och tittar när han spelar Xbox, dricker te och äter nyttigheter med hamstern i min famn, hon gillar också ananas. Ska ta en bild på henne, hon är så söt! Det märkliga är att hon inte fått ett riktigt namn ännu, och vi har ändå haft henne sen i julas.

Vad vi brukar kalla henne;
- Punni
- Lollo
- Fläck

Jag kallar henne Punni (punani mohaha!) medan pappa tycker hon heter Fläck - elakt tycker jag. Och Lollo? Vad är det för namn på en söt liten dvärghamster egentligen? Nej, Punni ska det va! Ska försöka fånga henne på bild om jag lyckas starta kameran.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Roliga smeknamn :P

www.pessicaz.blogg.se

2008-05-02 @ 23:14:54
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Ida

Jessica: Hehe, mm!

2008-05-02 @ 23:39:58
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0