Skiva!

Igår vare dags för D-klassens skiva. Jag var tråkig och kom som mig själv (när det var kändistema). Orkade inte anstränga mig. Kul var det i alla fall!

På hemvägen åkte vi med en aggressiv taxichaufför som svor och skrek i sin telefon, lät något i stil med:"Ja svär han känner dig han kommer knulla dig, jag svär". Obehagligt tycker jag, åsså skulle han bjuda på dumlekola och blev lite tjurig när jag skulle betala med euro. Vi höll dessutom på att smälla me en älg på arningeleden, jag HATAR älgar.



Nu borde jag egentligen sova, men jag borde göra läxor ännu mer.
Men orka, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi var ca. 3 meter från att smälla med en älg på samma kväll på samma väg, läskigt :/

2008-05-16 @ 10:44:07
URL: http://sockeeer.blogg.se
Postat av: Ida

Ja vi var taxin som körde om er exakt innan älgen sprang ut på vägen, stor risk liksom :P

2008-05-16 @ 12:47:00
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0